Breaking News

Zantepay - Luangkan Crypto dalam Kehidupan Sebenar dengan Hanya Satu Kad


Apa Itu Zantepay Wallet
  • Aplikasi dompet ZANTEPAY akan membolehkan anda membeli, menjual, menghantar, menerima dan menukar ZANTECOIN anda dengan cara yang paling mudah dan selamat. 
  • Kecantikannya dan kemudahan kegunaannya. 
  • Urus niaga ZANTEPAY kad terbaru anda atau sejarah pertukaran anda. 
  • Anda juga akan mempunyai pilihan untuk menguruskan Bitcoin, Litecoin, Ethereum dan Zantecoin terus dari dompet ZANTEPAY anda dan menetapkan dompet anda ke kad ZANTEPAY anda mengikut keutamaan yang dipilih. 
  • Beli BTC dan altcoin dengan bayaran SEPA atau dengan debit / kad kredit.


ZANTEPAY OÜ telah diperbadankan pada tahun 2017 di Estonia dan direka untuk menjadi salah satu penyedia perkhidmatan mata wang digital yang paling cepat berkembang di seluruh dunia. Ia bertujuan untuk menawarkan pelbagai perkhidmatan untuk dunia mata wang digital - membina dompet berbilang mata wang digital penuh dengan kad debit dan perkhidmatan pembayaran.

Kami sedang mengumpul dana untuk membiayai pembangunan dompet berbilang, memperoleh lesen yang sesuai di Eropah dan menyediakan dana pemasaran yang diperlukan untuk menarik pengguna produk dan sistem eko ​​ZANTEPAY.

Kini pada permulaan tahun syarikat crypto dengan ciri-ciri tertentu, dengan pasaran crypto dagangan banyak dan tinggi yang menguasai pasaran. perkongsian Menjadi salah satu syarikat besar yang akan menjadi sangat berjaya di masa depan. Dagangan dalam dunia cryptocurrency tidak pernah melepaskan kenaikan dan kejatuhan turun naik mata wang dolar dan pertukaran duit syiling, ini adalah perkara semulajadi yang dirasai oleh syarikat perdagangan crypto. 

Lebih-lebih lagi, syarikat itu tidak mempunyai idea kreatif bahawa sistem itu boleh mengelakkan pelaburan, sudah tentu ini adalah bencana yang boleh membawa maut dengan kemusnahan syarikat. Dana pelaburan terdesentralisasi pada platform blockchain untuk pelabur di seluruh dunia adalah falsafah yang berkesan yang ditawarkan oleh platform ini. Dengan visi dan misi konsep manfaat bersama antara pemilik projek dan pemilik token. Dengan begitu banyak pasaran dalam dunia cryptocurrency tahun ini bahawa pesaing banyak syarikat yang bertindak atau berdagang harus memiliki fungsi dan kreativiti yang lebih unik, ini boleh menjadi salah satu titik kejayaan yang dapat dicapai oleh masyarakat perdagangan crypto.


Memandangkan populariti dan penerimaan arus perdana blockchain dan mata wang kripto meningkat, pelabur tradisional telah mencari lebih banyak pendedahan kepada aset digital dan teknologi berasaskan blok. Walau bagaimanapun, terdapat beberapa cabaran tertentu untuk mengintegrasikan dunia mata wang digital dan dunia kewangan tradisional. Menyediakan pertukaran mulus antara aset kripto dan konvensional adalah falsafah yang mendasari di sebalik Tawaran Berkanun Permulaan ZANTEPAY (ICO).

Pelabur, yang menggunakan mata wang digital, kini perlu berinteraksi dengan beberapa pihak untuk berjaya menguruskan risiko dan portfolio mereka. Para pihak kaunter ini ialah bank tradisional, rangkaian pembayaran dan syarikat perkhidmatan kewangan. Sebahagian besar daripada mereka tidak memahami sifat mata wang digital, yang boleh menyebabkan kekecewaan, membeku akaun, kerugian dan belum lagi berbagai ketidakcekapan yang datang dengan bergerak antara kelas aset yang berbeza. 

Dengan kemunculan blockchain, semakin ramai pengguna dan perniagaan mula berjuang untuk memanfaatkan infrastruktur sedia ada untuk mengurus pemindahan dana antara platform fizikal dan maya.

Indeks Penerapan FinTech EY menunjukkan bahawa "pengguna tertarik kepada perkhidmatan FinTech kerana proposisi lebih mudah, lebih mudah, lebih telus dan lebih mudah diperibadikan." Penggunaan FinTech sebagai penyedia perkhidmatan pemindahan wang dan pembayaran meningkat dari 18% pada tahun 2015 kepada 50% pada tahun 2017, dengan 65% pengguna menjangkakan mereka akan menggunakan perkhidmatan sedemikian pada masa akan datang.

ZANTEPAY akan menyediakan keupayaan untuk membelanjakan, menyimpan, dan mengurus mata wang digital. Wallet ZANTEPAY akan membolehkan pengguna untuk berdagang dengan mudah antara BTC, ETH, LTC, ZNX (lebih banyak mata wang crypto akan ditambah ke dompet kemudian) dan mata wang fiat, khususnya USD dan EUR. Wallet ZANTEPAY dilengkapi dengan kad prabayar, yang membolehkan pengguna mengakses dana yang disimpan dalam mata wang kripto.



Dompet ZANTEPAY
  • Aplikasi dompet ZANTEPAY akan membolehkan anda membeli, menjual, menghantar, menerima dan menukar ZANTECOs anda dengan cara yang paling mudah dan selamat.
  • Kecantikan dan kemudahan penggunaannya.
  • Urus niaga kad ZANTEPAY terkini atau sejarah pertukaran anda.
  • Anda juga akan mempunyai pilihan untuk menguruskan Bitcoin, Litecoin, Ethereum dan Zantecoin terus dari dompet ZANTEPAY anda dan menetapkan dompet anda ke kad ZANTEPAY anda mengikut keutamaan yang dipilih.
  • Beli BTC dan altcoin dengan pembayaran SEPA atau dengan kad debit / kredit.

Kad Debit ZANTEPAY
  • Membolehkan membuat pembelian dengan Bitcoin, Litecoin, Ethereum atau Zantecoin di mana-mana di dunia.
  • Disambungkan terus ke dompet ZANTEPAY anda.
  • Menyediakan harga dagangan tertinggi automatik dari pertukaran rakan kongsi. Bayaran pertukaran 1%. Tiada caj tersembunyi.
  • Pulangan tunai 20% dalam ZANTECOIN.

Arkib Pembayaran ZANTEPAY
  • Bob merobek kad di kedai itu.
  • Penyedia kad menghantar permintaan kepada backend Zantepay;
  • Backend Zantepay dihubungkan dengan pertukaran melalui API untuk menentukan harga pasaran BTC;
  • Backend Zantepay mengambil maklumat dari dompet Bob pada keseimbangan BTC dan menghitung berapa banyak Bob dapat menghabiskan dengan kad debit;
  • Backend Zantepay menghantar maklumat kepada penyedia Kad;
  • Pembekal kad mengesahkan transaksi (mengikut had transaksi);
  • Pembekal kad mengesahkan transaksi;
  • Jumlah BTC dari dompet Bob akan ditolak;

Untuk pengetahuan

Website: https://zantepay.com/
Whitepaper: https://zantepay.com/storage/Zantepay_Whitepaper.pdf
Telegram: https://telegram.me/zantepay
Twitter: https://twitter.com/zantepay
Facebook: https://www.facebook.com/ZANTEPAY/

rudin_x666
https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1219485
0x96F0E298824CbE4f9Cfb439726589b81DF22539f

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Designed By