Breaking News

Atomic Wallet - Teknologi Pertukaran Mata Wang yang Desentralized Menggunakan Sistem Blockchain


Teknologi bertenaga blockchain niat memimpin masa hadapan pasaran kewangan. Salah satu cabaran pasaran terbesar ialah keperluan kepercayaan yang tersisa terhadap perkhidmatan kewangan berpusat dalam persekitaran yang tidak terdesentralisasi. Risiko penjagaan pihak ketiga mempengaruhi kelestarian ekosistem, membawa kelemahan kepada tindakan manipulatif dan regulatif.

Masalah yang ditonjolkan adalah apa yang dihadapi oleh industri blockchain dan belum dapat diselesaikan. Berada dalam perjalanan untuk mencapai pengambilan jisimnya, industri ini dijangka menyelesaikan isu-isu ini hanya dengan pendekatan yang baru berdasarkan idea tentang desentralisasi pertukaran aset digital. Sebagai tindak balas kepada cabaran semasa industri, projek Atom telah diwujudkan - penyelesaian desentralisasi yang mudah dan serba boleh untuk perdagangan cryptocurrency bebas penjagaan. 

Atomic Wallet adalah salah satu daripada hasil pembangunan industri blockchain yang mengalami prestasi yang baik dan idea yang bagus, berdasarkan sistem yang membolehkan para pelabur lebih terbuka dengan pelaburan simbolik. Sebagai salah satu platform blockchain pertama yang dihasilkan, syarikat ini ingin membantu pelabur menjadi lebih peduli terhadap kelemahan ekonomi yang dialami oleh ramai orang di seluruh dunia dalam konsep bantuan bersama sebagai pelaburan yang boleh diniagakan oleh pengguna pada platform blockchain ini yang didaftarkan. Beberapa perkara penting dalam platform Atomic Wallet The point ialah kebanyakan pelabur berdaftar dan pelabur berpotensi akan memulakan perniagaan mereka di platform secara keseluruhan.


Syarikat ini mempunyai nilai pasaran yang sangat istimewa di setiap pertukaran. Memberi kemudahan kepada pelabur berpotensi adalah salah satu perkara yang syarikat-syarikat cryptocurrency di dunia boleh dianggap umum, tetapi memberikan butiran yang jelas dan terperinci, sementara juga mewakili peta jalan yang cekap yang menunjukkan sama ada syarikat benar-benar memberi perhatian kepada pelabur masa depan yang akan datang. Jika anda mencari pasaran sebagai tempat perdagangan mata wang, maka inilah penyelesaian yang boleh anda ambil sebagai salah satu pilihan yang paling penting dalam pasaran crypto-trading berdasarkan platform blockchain. Datang dengan teknologi terkini dari platform blockchain Atomic adalah salah satu daripada pasaran perdagangan untuk mata wang dan pertukaran kripto melalui sistem demokrasi pasaran, yang mempunyai kelebihan utama untuk keuntungan para pemegang saham. Bukan itu sahaja Atomic di sini mempunyai kelebihan yang boleh digambarkan dengan lebih baik daripada pasaran lain sebagai tempat untuk berdagang crypto.

Atomic platform perdagangan baru berdasarkan kaedah blockchain yang berjaya menunjukkan pasaran dan mengubah fungsi ekosistem kewangan. Sistem ini menggunakan rakan kongsi platformnya sebagai cara untuk menyokong proses perdagangan untuk beberapa jenis aset yang hebat. Di samping itu, platform ini juga menggunakan cryptocurrency yang diketahui sendiri yang dikenali sebagai perdagangan Token. Pemaju menjangkakan untuk mewujudkan sasaran kecairan yang besar yang memegang transaksi Token untuk membantu pemegang token. Matlamat platform ini adalah untuk menjadi pemimpin dalam mengubah pelbagai aset kewangan dengan teknologi blockchain. Sebaik sahaja anda memutuskan untuk mengambil bahagian dalam laman web perdagangan ini, saya yakin anda boleh terus melabur dengan pengalaman pengasas dan idea-idea kreatif dan melakukan transaksi atau urus niaga yang pasti memberikan hasil yang hebat dan yang secara peribadi akan memberi manfaat kepada anda.

Ciri utama Pertukaran Atom ialah:
  • Pelaksanaan pesanan blokchain dan peer-to-peer 
  • Pemindahan data yang cepat dan selamat dengan Buku Pesanan Beredar Atom 
  • Book Order yang diedarkan anti spam dan perlindungan penipuan 
  • Bayaran urus niaga yang paling rendah: contohnya, setiap pihak membayar 0.0002 BTC dan 0.0001 LTC untuk swap BTC-LTC untuk sebarang jumlah syiling
  • Pesanan adalah tawaran, bukan komitmen
  • Penempatan pesanan tidak menghalang dana pelanggan
  • Perintah boleh dilaksanakan dengan pelbagai perdagangan
  • Pedagang luar talian tidak boleh berdagang
  • Pelaksanaan adalah operasi manual
  • Pembuat bebas untuk menolak pelaksanaan



Dompet Atom dirancang sebagai dompet cahaya multicurrency. Kami akan mendukung semua mata uang utama tetapi jika Anda ingin mempercepat proses ini, pembayaran dalam AWC diterima untuk memotong garis.
  1. Pertukaran - Gunakan Pertukaran Pertukaran Atom yang terpencar untuk meneruskan dengan swap rantaian silang mengelakkan risiko pihak ketiga. Perkhidmatan pertukaran tanpa had segera disediakan oleh Changelly. Pertukaran kadar tetap yang disediakan oleh ShapeShift.
  2. Selamat - Larutan enkripsi dan penyelesaian bebas jaminan menjamin pelanggan kami tahap keselamatan yang tertinggi. Kami tidak pernah menghantar kunci dari peranti. Dana anda hanya dikawal oleh anda.
  3. Multi-mata wang - Dompet Atom kini menyokong 300+ syiling dan token. Ini cara paling mudah untuk mengendalikan semua aset crypto anda. Senarai ini dikemas kini setiap hari dan kami terus memburu lebih banyak lagi!


Atomic adalah salah satu daripada hasil pembangunan industri blockchain yang mengalami prestasi yang baik dan idea yang bagus, berdasarkan sistem yang membolehkan para pelabur lebih terbuka dengan pelaburan simbolik. Sebagai salah satu platform blockchain pertama yang dihasilkan, syarikat ini ingin membantu pelabur menjadi lebih prihatin terhadap kelemahan ekonomi yang dialami ramai orang di seluruh dunia dalam konsep bantuan bersama sebagai pelaburan yang boleh diniagakan oleh pengguna di platform blockchain ini berdaftar. Beberapa perkara penting platform Atomic Intinya ialah pelabur yang paling berdaftar dan pelabur berpotensi akan memulakan perniagaan mereka di platform secara keseluruhannya.



Untuk pengetahuan

Laman web: https://atomicwallet.io/ 
Kertas Putih: https://download.atomicwallet.io/atomicwallet-whitepaper.pdf 
Telegram: https://t.me/atomicwalletchat 
Twitter: https://twitter.com/atomicwallet 
Facebook : https://www.facebook.com/atomicwallet 

rudin_x666
https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1219485
0x96F0E298824CbE4f9Cfb439726589b81DF22539f

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Designed By